Японський виски
Японський виски скорив увесь світ, завдяки своїй м'якості, солодким квітковим ноткам і димним вкрапленням у смаку й ароматі. Виробництво напою ґрунтується на технології, схожої з випуском скотча, але має особливі нюанси
Історія напою
Офіційно японський виски почали робити на початку 1923 року, коли глава відомої компанії “Сантори” Синдзиро Торуй побудував невеликий завод з виробництва ячмінного дистиляту. В 1929 році винокурня випустила першу пляшку напою "Сантори Широфиуда". В 1934 році ще один експерт по виски, Масатака Такэцуру, навчившись навичкам його виробництва в Шотландії, відкриває власне підприємство "Дайниппонкажу”" яке сьогодні відомо як Nikka. Саме Nikka і Suntory уважаються найвідомішими виробниками японського виски у світі. На їхню частку доводиться приблизно 15% і 70% ринку.
Особливості виробництва й витримки
Технологія виробництва японського виски схожа із шотландської (процедура подвійної дистиляції), але тут є й свої особливості:
- вода, яка береться за основу японцями, більш м'яка, з меншим обсягом домішок і мінералів;
- на стадії перегонки використовуються куби різних форм і літражу, що дозволяє одержати велику різноманітність смаків і ароматів;
- напій витримується в бочках з-під бурбона або хересу;
- у східній країні зовсім інший клімат, чому в Шотландії, що позначається на особливостях зерна й умовах витримки виски в бочках. За рахунок теплого клімату напій швидше дозріває.
Основні характеристики напою
- Відтінок: оригінальний японський виски може бути як бурштиновий^-бурштиновим-світло-бурштиновим, так і темно-коричневим
- Смак: чітко відчуваються торф'яні ноти, але без вираженого димного присмаку, присутні вкраплення ванілі, іриса, горіхів, цитрусових
- Аромат: залежно від марки, є напої з яскравими квітковими нотами.
Японський виски в мережі Winestyle
Ви можете купити японський виски різних марок — Nikka, Suntory, Hibiki у мережі магазинів Winestyle. Зразкова вартість пляшки обсягом 0,7 л становить від 297 грн — це якісний ексклюзивний напій.